Thanksgiving


...DATUM: 2010-11-27 | TID: 02:19:20
Min första Thanksgiving avklarad! Morbror och moster åkte till North Calolina så min kära Andrew bjöd min till hans hus, det var mycket mycket trevligt! Förstår inte att inte vi har denna tradition också! Eller, jag förstår varför rent historiskt, men ändå. Träffas alla nära och kära, laga massor av mat, äta maten och dricka lite vin med god efterrätt! Det ska jag införa i min familj i alla fall, även om vi har en stor familj och redan träffas under många traditioner så tycker jag att thanksgiving är lite mer lättsam. Man slipper klappar, kransar, kort, dekoration, ris och en utklädd gubbe med skägg. Allt man gör är att vara tacksam och älska varandra med god mat! Ja tack till det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback