Spegel spegel


...DATUM: 2010-11-08 | TID: 20:17:41
Nu flyger verkligen dagarna. Efter en helg full av forestallningar kanns det som fredag men det ar ju tyvarr bara mandag... Jag har en rolig vecka framfor mig sa det kanns skont; fixa haret, ha lediga dagar och min forsta draft i acting pjasen (streetcar). Vi har ovat och ovat och det kanns riktig bra. Vi gjorde en kanonbra ovning idag i acting da vi fick maditera. Vi skulle se varan karaktar framfor oss, sedan skulle det bli som en spegel da karaktaren helt plotsligt fanns i min kropp. Mina andetag och rorelser, riktigt coolt! Funkade verkligen for mig.
Nu blir det lunch med Andrew - yoghurtini kanske? Hope so.

Har ar lite bilder fran tartkalaset efter forestallningen:








Jag och min husband


So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback