Snurrigt


...DATUM: 2010-11-24 | TID: 00:58:54
Humoret har varit upp och ner hela dagen. Tror att det ar den tiden i manaden, som man sager. Jag har tappat saker, ramlat in i vaggar (?) och ja, varit allmant upp och ner. Tog en promenad till Barnes & Noble for att dricka en efterlangtad latte och skriva klart uppsatser. Kande att jag behovde komma ut helt enkelt!

Om en timma kommer min underbara van Andrew och hamtar mig. Vi ska laga mat och dricka vin, skont att man har vanner nar man ar ensam hemma. Hundarna blir lite trakiga efter ett tag... Ikvall kanner jag bara for att tanda ljus och lyssna pa musik utan att tanka pa imorgon. Dock sista dagen i skolan imorgon innan Thanksgiving vilket ar underbart skont! Ar skoltrott som ett argt bi och kan inte vanta pa en liten break. Fick reda pa att vi skulle ha memoriserat varan final monolog tills imorgon sa nu sitter jag aterigen med Linje Lusta och ovar. Inte roligt att memorisera men det behovs ju. Ibland tycker jag att det ar lattare nar man inte kan exakt allt och kan fa fram samma innebord med egna ord, men sa gar det ju inte riktigt till. 

                                              
                                                                     Barnes and Noble

So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback