Peace?


...DATUM: 2010-11-09 | TID: 22:29:53
Trodde att jag skulle fa en lugn och skon lunch men icke sa nicke... Vart man an gar spelas det house pa ASU, blir verkligen inte sugen pa att vara i skolan! Jag forstar att partylistan har ASU som nummer ett - de uppmuntrar ju till det. Jag har i alla fall fatt gjort massvis med saker idag, allt utan att ata, sa nu blir det en god sallad.

Efter ett sista rep med min partner sen, kan jag antligen aka hem. Har kommit pa att jag alltid ska plugga allt jag behover i skolan, har himlans svart att fokusera hemma. Vad det nu kan bero pa.

Horde precis 'The empire state of mind' och far otrolig abstines av att aka till NY. Hoppas att det kommer i framtiden. Min director fran NY sa att det ar ett bra stalle att aka till om man vill halla pa med teater, vilket jag garna vill. Film ar roligt men teater ar verkligen roligast. Hoppas pa att fa gora bada.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback