Morning


...DATUM: 2010-11-24 | TID: 16:27:28
God morgon! Idag har jag mycket roligt att sta i.
~ Acting
~ Skriv pa min bok
~ Fornya medlemskap och soka roller
~ Lang hostpromenad
~ Sleepover med Terra, Te & God mat!

Hade en mycket trevlig kvall med Andrew igar. Vi drack gott framfor brasan utomhus, at en god middag och pratade om Allt. Finns alltid saker att prata om med Andrew. Kom in pa Marijuana och han berattade att det ar en nyttig sak att fa i sig. Det kan motverka cancer och Altzheimer's, snabbar pa forbranningen men ger bra aptit, gor dig valdigt glad och lugn. Sa vad ar problemet fragade jag da? Kom fram att de borjade gora papper av marijuana under 1890 talet och da blev de vanliga trapapper foretagen sa hotade att de tvingade marijuana pappret att sluta producera genom att gora det olagligt. Annars hade det vart lagligt idag. Ar detta sant undrar jag? Verkar knepigt. Han ar i alla fall en himla go van!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback