Linje lusta


...DATUM: 2010-11-03 | TID: 17:15:28
Nasta vecka kommer att bli mycket lugnare, vilket ar anledningen till att jag orkar denna veckan. Att inte sova och ha sa har mycket att gora vajre dag tar sa in i bomben! Jag blev lite frusen i morse och tog pa mig en tunn cardigan, det angrar jag nu... Jag kan bara inte forsta hur varmt det kan vara i November?? Jag ska inte klaga, for jag vet hur mycket jag hade hatat det kalla regnet efter en vecka. Det ar konstigt hur mycket man lar sig att uppskatta, inte bara sina underbara nara och kara, utan regn och rusk? Hoppas att det haller i sig...

Jag sitter och forsoker lasa in min nya roll som Blanche, fran "A street car named desire". Med lasa in menas att man laser manus om och om igen for att hitta circumstances, relationchips och actions som kan leda till att specificera min karaktar. Det ar ratt roligt faktiskt! Min karaktar ar som mig pa manga satt, vilket kan vara lite farligt men jag gillar det. Kan komma in mer pa de detaljerna en annan dag, nu ska jag till lektion!



Pa svenska heter A street car named desire - linje lusta

So Long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback