Jag alskar teater.


...DATUM: 2010-11-05 | TID: 22:22:56
Jag alskar teater! Jag vill dyka in i den varlden och lara mig ALLT! Jag kanner mig nastan lite beroende, som att jag maste lasa pjaser och repliker varje minut. Aldrig har jag kant mig sa exalterad att lara mig saker, sa intresserad av lektioner och laxor. Jag vill ha laxor sa att jag kan lara mig mer!? Jag tror dock att det kan vara farligt att lara sig for mycket, just nu planerar jag tva ar i Stockholm som tillagg till det jag har nu - for att sedan vara klar. Auditions ar ju en stor del av en skadespelares utbildning som ocksa tar sin tid att lara. 

Hoppas att min hemsida kan vara klar snart, da kommer det kannas mer pa riktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback