Inte 10 pa en mandag


...DATUM: 2010-11-15 | TID: 16:44:01

Mandagmorgon. Det kan ju aldrig bli en 10 poangare, speciellt inte nar man tillbringat hela helgen i skolan. Hur som helst ar det bara att ta pa lite extra puder och slapa sig ivag! Kanns bade skont och trakigt att Big Love ar over, man far alltid en sa harlig kontakt med alla och blir battre pa vad man gor - nar showen ar slut. Det ar val bra med tanke pa att 'sluta nar det ar som bast' faktiskt stammer.

Tva av mina vanner kom och kollade pa Big Love den sista kvallen. Efter det var det 21 ars kalas, eller som jag sager 'red cup party' vilket innebar ett ganska osmakligt och dramatiskt collegeparty. Det ar egentligen inte nagot jag ar sa mycket for men kvallen blev roligare an vantat. Aven om det var poliser, pistolskott och drama, drama, drama...


Emily och jag


Jackie och Jag


B-day party


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback