house behandling (?)


...DATUM: 2010-11-19 | TID: 00:33:37

Jag vet inte vad det ar med mig, men jag har varit helt besatt av House idag, musik alltsa. Jag ar trott och sliten sa house ar val egentligen helt fel men pa nagot satt far det ofta mig att ma battre? Langtar efter att fa komma hem och festa till det med vannerna!





Idag har det annars varit en ganska sa prokudtiv dag, har inte pluggat sa mycket som jag onskat men sa ar det val ibland. Jag och morbror tog bilen downtown for att fixa mitt Social Secutity nr, mysig och knasig liten tripp. Hans nya BMW ar verkligen en bil jag skulle onska var min... Sa flashig. Blev lite forvanad nar volymen helt plotsligt blev valdigt hog och det lat som en nattklubb i bilen, men han forklarade att nar man okar farten - hojs musiken... Haha, lite halv tontigt men anda ratt roligt. Som att alla "tuffingar" maste ha hog musik nar de blaser forbi alla pa motorvagen...
Borjade min puppet idag, ska gora en arg vinflaska som har blivit slangt i fel soptunna! (det maste handla om atervinning) Han kommer bli valdigt sot, maste halla ett tal som final dar jag beskriver vart han borde bli slangd. Arligt talat sa visste jag inte ens att det fanns olika soptunnor pa campus, men tydligen...

Hemma blir det att mysa och ligga lite framfor tvn, jag ar helt slut. Hoppas att Sampsson vill vara med. Jag saknar den lille korven!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback