Hand i hand


...DATUM: 2010-11-18 | TID: 00:17:37
Kanns som att allting gar hand i hand nu. Nar min linje lusta scen var over gick jag direkt ivag till repetion for min nya scen som jag fick for ett tag sedan. Jag alskar nar man slipper ha olika scener samtidigt, den lilla fokus jag kan lagga pa det som inte ar skola osv; racker ofta bara till en karaktar. Sa just nu ar jag nojd och glad! Langtar till den dagen da jag kan fokusera pa att skadespela - only. Utan att ha skola och annat som tar upp energi. Att bara bara tanka pa skadespeleri vore guld. 

Hade en skon ledig dag igar. Vaknade upp alldels for sent med tva hundar i hoprullade som tva kanelbullar pa min mage. Ingen vaknade och vi alla var valdigt trotta nar det var dags att ga upp. Efter en promenad och mysig frukost skrev jag ett par uppsatser. Det ar sa harligt att fa vara ledig. Det betyder inte att sova och gora ingenting, men att fa prioritera tiden som man vill och kunna trana eller mala naglarna.



Fran filmen On Pointe - hand i hand med min flickvan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback