God morgon och annat härligt?


...DATUM: 2010-11-27 | TID: 21:59:05
& så var allt som vanligt igen. Hela familjen samlad med frukost och handdukar i håret. Just idag känner jag för att ha en sån där typisk lördag ni vet. Med en ägg frukost, en långpromenad, lunch på stan och något festligt frammåt kvällen.

Eller så inser jag hur bakfull jag egentligen är och spenderar dagen i soffan... Det lockar mig inte särskilt mycket.

Här är ett filmklipp från en scen i filmen On Pointe. Min exflickvän kommer för att hämta sina saker i min lägenhet och kommer då på mig med att precis ha haft sex med en annan tjej. Hon inser då att jag har vart otrogen innan vi gjorde slut också, men enligt mig var det inte fel av mig eftersom hon aldrig kom hem. Lång historia kort... Enjoy. Or not.


Scene 4 Louise Dahlin Audition from Elizabeth LaTulippe on Vimeo.


(använde denna video för ett par auditions också, som gick vägen)

So Long


Kommentarer
Postat av: KG

Grande att du lade ut klipp där du agerar. Mer sådant, tack.

2010-11-28 @ 03:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback