Egen marknadsföring


...DATUM: 2010-11-24 | TID: 21:36:01
Äntligen har jag lov ett par dagar! Idag ska jag ägna mig åt lite egna buisness... Få fart på min egna lilla marknadsföring - av mig själv! Skapa en profil på Imdb, uppdatera Stagepool, Filmcafe och Statist.se profilerna, planera det sista på hemsidan och skriva på boken. Möjligen kolla runt efter boende i Stockholm också...
Sen kommer ju Terra med mys & vi ska ha en riktigt tjejig sleep-over! Te och popcorn blir det idag, inget vin eller vodka eftersom gårdagen var min 5e dag med både vodka och vin. Riktigt härligt att vakna klockan halv 6 för att hunden måste ut och kissa. Tur att han är så söt! Hur som helst så blir det gottigheter idag, ibland är det roligt att vara riktigt tjejig faktiskt! Goskläder och killsnack är ju alltid en hit!

Hade också velat ta en promenad till Hobby Lobby för att köpa lite scrapping grejer... Anledningen kan jag tyvärr inte skriva här om så vore att personen jag gör detta för skulle läsa min blogg. Jag ska i alla fall göra ett kollage. Älskar att pyssla, frågan är hur mycket pengar jag borde spendera på sådant. Vi får se vad jag får ihop!

Jag & Terra på 1. födelsedagsmiddag 2. B-day party







So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback