Dagen efter


...DATUM: 2010-11-22 | TID: 23:46:28
Helt slut. Helgen har varit himla hektisk och fylld av festande. Kanns som att den har helgen har varit langre an nagonsin, men det ar val bra antar jag. Nu ligger jag med en kopp kaffe framfor tvn i hostsolen, funderar pa att ta en promenad for att fa upp energin till att plugga. Hoppas att jag kan ha en sleepover snart, hatar att vara ensam hemma har i USA. Folk springer ju omkring med pistoler overallt! Sa, mina tjejkompisar har erbjudit sig att komma forbi med lite gott och gora mig sallskap...

Det har alltsa varit en cast & crew helg med Big Love. Forst 'coctail dinnerparty' pa fredagen och sedan 'the morning after a good one night stand' party pa lordagen. Alltid lika rolgt pa castpartyn! Har nedan ar jag och Catlyn innan lordagens temafest 'the morning after'...
Pa med morbrors skjorta och ett par Bjorn Borg kalsonger och jag var dressed. Kande mig som 14 igen men det var en mycket bekvam kostym!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback