Antligen mondag?


...DATUM: 2010-11-01 | TID: 16:38:59
Ar det illa att jag langtat efter mandag? Ja, det ar det nog. Efter denna helg kanns det underbart att det ar mandag eftersom jag ar ledig fran rep ikvall och fran skolan imorgon! Verkligen behovligt! Igar fick vi repa med blod, det var valdigt spannande men ackligt. Det luktade valdigt mycket blod och kladdade precis overallt, min fina klanning var forstord... De galler att tvatta alla klanningar ordentligt efter varje forestallning, jag ar glad att jag inte behover ha det ansvaret! De ar det stackars kostymtanterna som star for.

Idag har jag tva moten, lite art history och lektioner. Ingen hemsk dag alls! Kommer nog att vara hemma runt 6 ikvall vilket ar tidigare an jag kan komma ihag fran de senaste veckorna. Jag ska inte klaga men trott blir man. Att sta pa scen, aven om det ar rep, fyller mig av gladje. Att titta in i det starka ljuset och de hoga balkongerna ger en viss kansla. Jag sa till Claes; det ar lite konstigt men nar jag agerar pa scen sa forsvinner liksom publik och stralkastare, man ar i en annan varld. Nar jag blir trott daremot sa marker jag att fler och fler saker blir tydligare for att jag tappar fokus. Ratt bra varning nar det ar dags att ta en paus eller bara tvinga sig sjalv att inte tappa koncentration!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback