Älskar


...DATUM: 2010-11-06 | TID: 10:07:22
Vem kan inte älska det här? Jag är så lycklig! Att bli sminkad och uppklädd, få stå på scen och spela teater, ta emot applåder, äta pasta och dricka vin med producenter från New York och bara få vara en del av ett helt galet sällskap. Det är alltid samma visa med varenda crew jag har spenderat tid med, det finns en av varje kategori - men ingen dömmer någon och ingen är bättre än någon. Alla är vi här för en anledning; vi älskar teater. Jag ska inte säga att vi inte sliter hårt för att komma till premiären dock, det har ni väl alla listat ut efter mina stressiga inlägg... Så jag tycker allt att vi förtjänar lite service mot slutet! Vi tog massvis av bilder som jag hoppas kunna lägga upp snart. Själv har jag ju ingen kamera men det var massvis av blixtar överallt hela kvällen och alla har de facebook. Min director, Kim från NY, sa att jag skulle skicka en vän förfrågan till henne på facebook? Är det bara jag som tycker att det är lite konstigt? Att en kvinna med så mycket makt och respekt ska se mig festa runt på alla bilder jag har.... Det är väl dit vi är på väg. Hon vet väl säkerligen att jag inte är rädd för att festa för den delen, dessutom ska hon inte säga någonting efter alla cosmopolitans hon slängde i sig ikväll... You gotta love it.




Jag på Dramaten Stockholm...

So Long



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback