Inte så nöjd


...DATUM: 2010-05-23 | TID: 17:39:33
Ibland är det bara jobbigt när det är sol. Jag klagar inte för det är bättre än något annat väder för det mesta, men när man vill ligga i sängen framför sex and the city, kan det vara irreterande. Man blir ju rastlös och känner sig dum som ligger här under täcket som en eskimå. Jag känner mig febrig och vill att det ska vara mörkt utanför så att jag kan tända ljus, mysa och vara sjuk på riktigt.
Nu låter jag som min gammelmormor, men söndagar känns alltid lite tyngre på något vis. Grillning och solsken brukar kännas roligare, jag tycker att pojkvännen ska komma hem och bädda ner sig här, då brukar allt kännas bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback