Tappar balansen


...DATUM: 2010-03-18 | TID: 20:30:47
Jag måste verkligen hitta en balans i mitt liv. Antingen är jag överaktiv och håller på med 100 saker samtidigt, eller så ligger jag utlsagen i sängen och kan inte röra mig eftersom engergin är slut. Jag har mycket drivkraft med inte tillräckligt med energi, vilket är viktigt att tänka på. Om man skulle kunna använda sig av sin drivkraft till att bilda energi så skulle jag kunna göra hälften av sakerna dubbelt så bra. Frågan är vad man ska skära ner på... Det är ju bra att kroppen säger ifrån men oftast blir jag bara arg på mig själv när jag inte klarar tempot, jag får nog förstå att det är inte normalt att ha alla de krav på sig som jag har utan att det ska synas. Få lite insikt!



Ni ser, balansen är inte på topp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback