Snart på resande fot igen.


...DATUM: 2010-03-17 | TID: 15:56:51
Darrig i benen går jag omkring och packar. Jag körde bil i 5 timmar totalt, därav lite darriga ben men det gav väldigt mycket vilket är bra eftersom jag snart har uppkörning.

I alla fall är det dags att packa för helgen i stockholm! Det ska bli väldigt roligt att komma upp dit, jag vet inte varför det är så kul men jag blir alltid så glad och driven av att vara där, konstigt nog. Det är väl antagligen för att det är en stor stad där mycket händer, speciellt inom det som jag drömmer om att få hålla på med, teater & skådespel. Jag märker så tydligt på vilka kläder jag tar med mig, att jag tycker att det ska bli roligt. Det är mycket färg och mönster... Nu när jag sitter och skriver minns jag hur gärna jag ville ha den här rollen, jag kunde knappt sova vissa nätter utan låg bara och tänkte på hur allting skulle förändras om jag skulle få den. Bo i stockholm under ett par veckor och spela in en film, bättre kunde det inte bli just då.
Det ska fortfarande bli väldigt roligt, men jag kommer att sakna alla här hemma, även om det inte är så lång tid!


So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback