Skakig själ + skådespeleri = sant.


...DATUM: 2010-03-15 | TID: 11:35:35
Nu är det säkert den 20:e gången jag hör det här, så himla intressant. Som många säkert känner till är min framtidsdröm att bli skådespelerska, det har det vart ett tag. Vad som är så himla intressant i det är att jag också går till en teapeft och har gjort ett litet tag, på grund av att jag har en osäker grund sedan min uppväxt och på grund av detta ibland lider av en idetitetskris, ett bråk inom mig. Enligt många och nyligen framkommet Ola Rapace, hänger detta ihop. Nästan alla skådelspelare lider av dessa problem och det är därför man börjar jobba i det branshen där man kan uttrycka sig utifrån sina inre känslor och erfarenehter fast i en annan karaktär. Det kändes verkligen bra att höra detta igen, men som de säger så blir man lika rädd varje gång man känner att man börjar hitta sig själv, att man då ska tappa den drivkraft och de bränsle som osäkerheten skapar.



Det är lyxigt att man kan få ihop sitt krassliga inre med att fullfölja en dröm.

So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback