Konstig omgivning


...DATUM: 2010-03-21 | TID: 14:48:25
Nya dag nya tag som man brukar säga. Vädret drar ner humöret en aning, annars känner jag mig rätt pigg och utvilad. Jag hade konstigt nog inte vaknat av larmet i natt, vilket förvånade mig en aning men det var väl skönt det. Jag vet ännu inte varför larmet gick men jag antar att vi inte lyckades täcka för sensorerna tillräckligt...

Efter en natt som denna var det dags att duscha håret i handfatet och göra snabbkaffe utan mjölk, härliga morgon! Nej men faktiskt, den var ganska härlig. Jag tycker om att vara nära kameror och liknande dygnet runt, även om jag gärna hade sovit på en mer bekväm plats, även om min älsklings tröja fungerade perfekt som kudde.

Snart bär det faktisikt hemmåt igen, lite repetioner först sedan ut i regn/snö oväder. Må hända att jag bloggar under mina 5 timmar på tåget, mer ingående om tankarna efter helgen. Vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback