Jag är lite udda.


...DATUM: 2010-03-03 | TID: 21:02:25
Är jag onormal med tanke på att jag koreograferar en dans varje gång en låt spelas i mina öron, det blir mer eller mindre en unik dans varje gång jag hör en låt, även om jag har hört samma låt 100 gånger. Jag tänker aldrig på det men så är det, synd att jag inte har lika lätt att få ner det på papper... Ibland kommer jag på mig själv med att gå stegen eller svänga lite med armarna, men sånt är bara härligt tycker jag! Varför ska man skämmas bara för att man dansar lite på stan? Jag dansar ju för publik utan problem... Nu ska jag ta över dansgolvet i vardagsrummet, det rekommenderar jag inte att ni testar hemma.

So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback