Esteter har en skada.


...DATUM: 2010-03-20 | TID: 22:01:41
Jag vet inte vart jag ska börja riktigt. Nu ligger jag i ett rum fullt av kulisser och bord, på en soffa med filt som täcke och handduk med älsklingens tröja som örngott. Jag är på rep i stockholm till vad som kommer att bli mitt genombrott förhoppningsvis, inte för att låta självgod men produktionen och skådespelarna är riktigt bra!
Det är alltid lite jobbigt att åka långt och träffa folk man inte känner, inte veta vägen till stället eller vilka relger som gäller. Nu vet jag ju vart det ligger, vad som förväntas och jag har framförallt träffat de grymt goa skådespelar teamet.

Producenten sa faktiskt det, när alla gått hem utom jag och blivande produktions assistenten hade gått hem, esteter har fan en liten skada alltså. Jag menar hur många går igång direkt när pappa kommer in och chokerar med filmcamera, på att mima på finska, sjunga opera, göra barnprograms shower, klä ut sig och leka solros, byta dialket till varje cd skiva jag ivrigt visade upp eller varför inte bara stå och hoppa omkring i en monster utklädnad?

Det blev en kväll med vin och mycket snack om film och produktion. Min regissör visade massor av tidigare projekt men också kommande, jag fick lära mig om filmkameror och ljud. Nu känner jag mig mer utmattad än någonsin och kan inte förstå att klockan bara är 22. Det tänker jag trotsa och gå och lägga mig. Hoppas att ingen kommer in...

So Long

Kommentarer
Postat av: amanda

varför bloggar du inte längre louiiiise?

tycker om att läsa din blogg :)

2010-04-21 @ 23:13:18
URL: http://amandaalbino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback