Ensam och rastlös - skönt?


...DATUM: 2010-03-03 | TID: 19:31:42
Från att ha en massa planer om hur denna kväll ska spenderas på bästa sätt, resulterade det i att jag sitter hemma själv. Ja, med hemma menar jag i stan. Jag fick givetvis den där kvinnovärken man har en gång i månaden och orkade inte gör någonting mer än att lägga mig i soffan och lukta på älsklingens tröja. Det duger det med. Det är väl inte fy skam att ha lite tid till ingenting, problemet med mig är att när jag har sådana kvällar hittar jag tvångsmässigt på saker att göra, bara för att göra någonting. Kanske ska jag ta mig en springtur i lunden? Nej, det kanske är för mörkt, kommer säkert springa vilse. Just det, jag har värk. Det suger!


Jag bara älskar den här bilden. Den symboliserar mitt liv just nu.

So Long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback