Bubbel


...DATUM: 2010-03-03 | TID: 09:47:01

Jag brukar inte bli arg. Inte på "onödiga" saker i alla fall, men imorse kom jag fram till att om någon anställd på västtrafik hade uppenbarat sig framför mig, hade jag misshanldat den peronen så gott jag kunde. Hur svårt kan det vara att köra ett jävla pendeltåg? De har ett så fruktansvärt simpelt jobb och inte kan de sköta det, varför är det efterblivna som får ta hand om ett jobb som ändå många "tvingas" förlita sig på. Nu hann jag inte äta frukort i skolan, vilket jag hade tänkt idag. Därför är jag nu en hungrig och arg tjej, vilket är tråkigt för de runt omkring.

Idag ska jag i alla fall träna tills benen inte orkar mer, speciellt eftersom det är realeasefest i skolan och det kommer serveras kakor, wihoo! Efter det ska jag hem och lägga mig i soffan, man måste få ha dagar utan plugg och tråkigheter. Ska försöka göra roliga saker som jag blir glad av, söka roller, planera castings, planera resor till sthlm och koreografera danser. Det är verkligen det bästa som finns och ger mig mer engergi än något.



So Long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback