You go girl..


...DATUM: 2010-06-14 | TID: 18:15:50
Imorgon kan bli en underbar dag och en katastrof. Uppkörning står på tur och efter dagens lekioner känns det inte toppen. Jag kör tydligen enligt Göteborgs regler, vilket här i Säffle är HELT annorlunda. Jag har verkligen fått ta in olika regler, körsätt och tänk på 1.45 h. Om jag tar det lugnt så kommer det kanske att fixa sig, med lugnt menar jag max 15 km/h, det är vad som uppskattas här... Så länge inte stress Louise kommer fram och jag kör som jag brukar utan lugnt och metodiskt så blir det kanske bra.

Bor hemma hos Ciccis farmor och farfar, det är så otroligt rogivande att bo med äldre. Jag märker hur roligt de tycker att det är med ungdomar (som de kallas oss) som bor i huset, här bor jag gärna en vecka utan att köra eller plugga. Fast att vara hemma och ledig ska bli minst lika skönt! Hur det än går imorgon.



Så här körde jag enligt min lärare, förstår ni skillnaden?

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback