Won't get used to it.


...DATUM: 2010-06-17 | TID: 17:29:52
Tropiskt tilltugg till tropisk film! Synd att den var urdålig bara... Hur kan en film med så många bra skådespelare vara så dålig? Hur tänkte de när de läste igenom manus? "Oj vilken bra film! En tunn story med töntig humor!, den filmen vill jag vara med i" Eller hade de helt enklet inte något erbjudande som var bättre? Jag hoppas inte att min karrär (om jag får någon) kommer att se ut på det viset.





Tänk hur mycket man vänjer sig vid, som att jag faktiskt ska spela in en film till exempel, min dröm! Det är ingenting som jag dagligen går och glädjer mig åt, lyckan över körkortet börjar också tyna bort. Varför vänjer vid oss med det som är roligt men forstätter att älta det som är tråkigt? Eller är det bara jag? Ska jag behöva skriva en lista för att komma ihåg alla roliga saker som finns i livet? Nej från och med nu ska de finnas kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback