Vackert, måste jag erkänna...


...DATUM: 2010-06-20 | TID: 14:23:12
Jag måste faktiskt skriva lite om bröllopet, ursäkta allihopa som ryknar på näsorna nu. Jag tänkte inte kolla från början, som de flesta vet är jag mot monarki och tycker att alltihopa var väldigt överspelat från början. Dock måste jag säga att min åsikt har förändrats efter att ha suttit som klistrad framför det hela. Jag kände i magen att någonting storartat hände, jag blev glad och exalterad. När jag såg paret tillsammans kändes det så tydligt att det de har är äkta, de känner 100% äkta kärlek för varandra och de passar så bra ihop. Viktoria ska inte ha en stekare med massa pengar som kommer från en familj med namnet "Von plåthjälm". Hon ska ha en kille precis som Daniel! Jag läste lite från hans tal där han nämnde att Viktoira suttit uppe en hel natt innan hon skulle iväg på en resa under en månad, och istället för att sova hade hon skrivit 30 brev till sin Daniel som han kunde läsa var dag hon inte var hemma. Hur konstigt känns inte det? Gör prinsessor sånt? Sitter inte dem och dricker te med familjen eller går på tråkiga danser? Är det verkligen så att deras förhållanden är lika våra "vanliga människors"? Kanske, antagligen. Jag känner att jag kommit vår prinsessa lite närmre, vår romantiska prinsessa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback