Mysmåndag bättre än ångestmåndag


...DATUM: 2010-06-07 | TID: 12:45:52

Måndagen är kommen men ingen ångest. Jag tycker bara att det är mysigt när det är lite regnigt, man kan tända ljus, kolla på sex and the city, gosa med pojkvännen i sängen och kolla på resor. Det är att finna ro i vardagen mina vänner! Inte för att det är så stor chans att resan blir av, men det är alltid lika härligt att skriva in "apollo" i sökfältet.

Ja, måndag och sommarlov? Vad gör man då? Man kanske inte måste göra någonting speciellt, kanske kan jag sitta här hela dagen och titta bort mot en trött kille inrullad i mitt täcke, lukta på ljusens rökelse och lyssna på musik. Det låter väl harmoniskt? Jag alltid tänkt att studenten ska vara slutet och att man kan slappna av efter det, ändå går det inte att slappna av. Jag har nog svårt för det och kommer kanske alltid att ha det. Måndagar framöver ska bli min avslappningsdag!

So Long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback