Midsommar på G


...DATUM: 2010-06-22 | TID: 19:45:41


Midsommar är på g och jag har valt den här klänningen. Trots min längd så blev den inte så dum på, så tack Lindex för det inköpet. Undrar hur många som har blommiga klänningar på midsommar? Jag lär inte vara ensam om att bära denna klänning med tanke på att det är en perfekt form som inte sitter åt, fina fäger och en allt till allo helt enkelt. Dessutom köpt på lindex, så det finns en del ute i butikerna.

Den bästa traditionen vi har i Sverige, eller rättare sagt som passar och är mest Sverige, det är just midsommar. Då måste man vara i Sverige tycker jag, de andra traditionerna passar lika bra någon annanstans.

So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback