"Körde du med Kugg-Catarina?"


...DATUM: 2010-06-15 | TID: 18:43:32
Frihet är vad kortet symboliserar! Det känns så skönt att jag knappt kan förstå... Tack allihopa som hållt ut och fortfarande trodde på mig vid det här laget, tack före er har jag det nu. Mitt körkort, fina härliga kort.

Nu blir det ändring i sommar, vem behöver utlandet när man kan åka med Cicci till Leksands lekland? INTE VI. Kommer ihåg förra gången vi var där då rösterna tappades efter många åk med ringen ner för forsen, jag är inte vuxen nu när körkortet kommer, jag är ung igen! ;)

Med tanke på att det gick som det gick så är jag kvar i Säffle över natten, firar Ciccis farmor Maj-Britt med tårta och kaffe för att snart äta födelsedagsmiddag. Köpte ett fins handgjort ljus i en superduper mysig pysselbutik vilket fick mig att sakna gamla pyssel Louise som alltid pysslade med små burkar och lappar. I sommar blir det kanske en tripp till min f.d. favoritaffär Panduro för att få igång pysseltjejen i mig igen. Det är så mysigt. Hoppas att Maj-Britt gillar ljus.


Enkelt och kul

So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback