Halv åtta hos Beckis


...DATUM: 2010-06-11 | TID: 19:45:24

Hur mycket regn kan det finnas? Jag bryr mig inte så mycket nu efter studenten faktiskt.
Ikväll är det middag för min kära Becka som fyllt 19, hon har flyttat med sin kille till en lägenhet. Så otroligt fin, allt är nytt med modern och lagom inredning. Tänk när man ska inreda sitt eget ställe? Det skulle vara helt otroligt skönt men ändå känns det så långt borta. Jag kan faktiskt säga att jag är klar med att bo hemma, jag får ångest när någon i min familj kommer hem för jag vill vara själv, jag känner mig instängd och kvävd när jag inte kan vara ensam hemma. Jag är nog klar!
Efter att ha sett Beckas inredning med furu, svart glänsande tv bänk, svart soffa och cool guld/vit tapet, känner jag min väldigt nöjd med min present. Kan inte avslöja det här men den passar bra in här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback