Dumma dumma


...DATUM: 2010-06-08 | TID: 17:49:03
Jag blir så irreterad på att terroristerna har gjort det så svårt för mig att göra något så enkelt! Jag ska bara skicka in papper till ambassaden, söka visum och studielån. Studelånet har de kanske ingenting med att göra men att söka visum är helt galet svårt. Inte nog med att man har för kort tid på sig att fylla i alla uppgifter, det är så mycket konstiga saker man ska fylla in och svara på. Nej jag tänker inte sprionera, nej jag tänker inte tvätta pengar, nej jag ska inte bli prostituerad, nej, nej, nej! Jag har försökt 4 gånger att hinna med alla konstiga frågor och kryss men jag hinner inte på långa vägar. Blä.

Se hela bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback