Njut ut


...DATUM: 2010-01-22 | TID: 22:35:23
Jag vet inte om det är att ta ett steg upp i mognaden eller ner för mig och min bästa vän, men ikväll blev det kakor framför konståkning. Jag gillar det skarpt! Senaste året har jag faktiskt känt en viss förändring på mig själv, jag tänker lite annorlunda och ser saker på andra sätt, vilket är bra eftersom tidigare tankar och synsätt kunde förbättras betydligt... ;)
Det är så himla skönt att bara göra ingenting när det är tillsammans med någon annan, det är inte ofta helger är vila eftersom jag jobbar rätt mycket, men nu känner jag mig rätt utvilad! Har faktiskt blivit lite bättre på att tänka på min hälsa, i och med att jag strykigt aktivieter från schemat, jag sover fortfarande på tok för lite, men visst är det trisst att sova?
Jag måste liksom få ha min egen tid på kvällarna, när jag tänker bort skolan, träning, umgänge, familj, framtid, jobb, ekonomi och ordning. En stund på kvällen måste få gå till att äta popcorn eller dricka te framför någonting mysigt på tvn, dator eller kanske bara i badet. Vid dessa tillfällen bryr jag mig inte om tiden! Jag kanske kan säga att jag mediterar fast på ett roligare sätt? Ja, det lät faktiskt bra.
SO LONG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback