Löftet utbytt efter årets gång


...DATUM: 2010-01-09 | TID: 17:53:54

Nyårslöften är fåniga tycker jag, speciellt när det gäller alla som ska börja träna de första veckorna i Januari som sedan försvinner under Mars. Det tar bara upp plats i lokalen, men i år tänkte jag försöka få det nya året att se annorlunda ut på något sätt eftersom det gångna inte vart på topp alla gånger...

  • Jag ska bli bättre på att komma ihåg namn och födelsedagar på nära och kära

Ja, jag hade ett tidigare löfte där jag sa att jag ska sluta ta dåliga beslut. Vilket är ett bra löfte, men jag har under detta år kommit fram till att det inte är av min högsta prioritet eftersom min personlighet inkluderar att jag tar dåliga beslut som jag sedan kan lösa, eftersom jag anser mig själv som en problemlösare. Därför har jag kommit fram till en annan punkt, som jag är otroligt irreterad och skamsen över att jag inte bär som egenskap.

Det är alltid lika pinsamt och tråkigt att inte komma ihåg dessa saker och det får dessutom mig att framstå som ointresserad eller nonchalant. Vilket jag inte vill framstå som... Tyvärr håller inte minnet med om detta, men jag ska spänna fast det i en cell och hota med kall snö så får vi se om jag gör några framsted under året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback