Tillbaka


...DATUM: 2010-01-04 | TID: 16:53:46
Nu har jag haft ett litet uppehåll från bloggandet igen, det behövs ibland. Energin räcker inte till helt enkelt till.

Idag däremot har jag fått massor av energi, kanske var det mammas fantastiska brunch överraskning i morse, kanske mitt lilla doftljus som ger mig massa goda minnen eller kanske är det för att jag ska träna idag. ÄNTLIGEN, det är verkligen lätt att halka ur det när man väl börjat eftersom man prioritetar annat. Som jag alltid säger; ju mer man har att göra, desto mer hinner man med!

Nu har äntligen alla postorder kataloger kommit, dessutom en paket från morbror i USA. Det är verkligen vad som behövs för att liva upp vintermörkret!

So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback