Vad vore värme utan kyla?


...DATUM: 2010-02-23 | TID: 17:47:53
Jag vill ha körkort nuuu! Åh, nu börjar jag bli så trött på alltihopa men snart snart hoppas jag :)

Just nu i mitt liv är det mycket mys, det är det som är bra med detta halvåret - att man kan mysa och frysa! Ja, jag hatar att frysa med man kan inte känna hur mysigt det är att bli värmd om man inte vart kall... Jag sitter faktiskt och funderar på att gå ut och hoppa omkring i snön, det var ju så himla längesedan och min nya livsteori är att man ska ta vara på tillgångarna man tilldelas och göra något bra av det! Inte dumt va? Nej, jag är rätt bra faktiskt.

Nu ska jag lägga mig i ett bad och bädda ner mig i sängen framför någon mysig film, det gör man alldeles för sällan nu för tiden, det är bara stress och stress. Nu tänker jag inte stressa mer för det ger inte mer än dåligt humör.

MYSKVÄLL på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback