Robot på lågbatteri.


...DATUM: 2010-02-22 | TID: 17:52:27
Att inte psykologer går under jorden, herregud vad jobbigt att sitta hela dagarna och lyssna på andras problem! Jag tycker nästan att det är jobbigt att lyssna på mig själv bara...
Nu är man verkligen en robot som går på lågbatteri hela dagarna, allt man gör är endast för att dagarna ska gå så att den här tråkiga perioden snart kan vara över! Hörde att det skulle behöva regna i 14 dagar för att snön skulle vara helt borta, det låter mycket men det hade jag mycket hellre stått ut med än detta. Kunde ju givetvis inte komma upp mot sthlm i helgen för att repetera med tanke på att all linjetrafik slutade fungera som den skulle pga att det snöade i sverige. Helt sjukt, det är sant, det snöade i sverige, förstår att SJ och västtrafik (jag blir arg bara av att skriva det) fick en chock! Som att det aldrig har snöat här förut, kanske är dags att lära sig hur man bär sig åt när det kommer snö? Vi bor ändå i Norden... Jaja det tjänar ingenting på att vara arg, som jag brukar säga... Det är däremot skönt att skylla på, istället för att göra mig själv till en looser som inte kom upp till min repetition kan jag bara säga att det var SJs fel och att jag faktiskt försökte.

Det blev en myshelg istället, det behövde jag nog. Man är ju helt slut efter lovet! Jag har faktiskt tänkt på att man ofta är tröttare efter en helg än innan, så ska det nog inte riktigt vara tror jag... Men så är det och jag gillar mitt upptagna liv, det är roligt att ha mycket för sig! Fick en förfrågan om att provspela för en roll som ska ha permiär snart i Göteborg, kanske kan vara något? We'll see...

So Long! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback