Behöver gå i ide


...DATUM: 2010-02-05 | TID: 10:14:18
Nackdelen med att tycka det är tråkigt att sova på kvällarna är helt klart att man är trött som ett djur under ide dagen efter. Jag tycker verkligen att det är värt det, men en liten powernap när man kommer hem är ju behövlig. Idag är det ju äntligen fredag och det blir jobb som vanligt sen blir det en himla myskväll, jag orkar verkligen inte annat på fredagar. Egentligen skulle jag inte vilja säga "äntligen fredag" för helger är minst lika jobbiga som vardagar, gud vad jag längtar till lov och ledighet... Jag behöver en paus, gå i ide skulle sitta fint!

Som tur är skiner solen och det gör ju mig lite gladare. Att se små ljuspunkter i livet är väldigt bra även om det bara handlar om att man tycker vädret är bra. Något att se fram emot är ju helgen med filmcrewet den 20:e då vi ska läsa manus och umgås, då kommer det verkligen att kännas som på riktigt hela grejen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback