VS


...DATUM: 2010-12-28 | TID: 11:49:56
Sitter som vanligt framför Malou vid den här tiden, denna vecka är det Hollywood tema vilket passar fint. Igår fick man se en intervju med Malin Åkerman som var mycket intressant. När jag själv var i USA så hade jag och Natasha en liten debatt angående utseende fixering i Hollywood VS Sverige. Enligt Natasha skulle jag trappa ner på vinet och tänka på framtida rynkor osv, då svarade jag att det inte spelar någon vidare roll här i Sverige. Precis som de sa på Malou så är det inte många Svenska skådespelare som sprutar in botox vid 40 års ålder, i panik att man ska se sämre ut. Här känns det som att man värdesätter det naturliga lite mer, kanske är det för att självaste audition processen är så annorlunda. Det var nämnligen en annan som jag tänkte på i USA när vi skulle lära oss hur man gör en lyckad audition. Det går inte till så att man går in i olika rum för att träffa olika personer och gå vidare eller inte. De säger inte till en att man ska stoppa in lite botox eller skönhetsoperera sig. Här är det en helt annan sak. Man känner någon som rekommenderar dig eller så gör man en audition med kall läsning eller monolog.

Frågan är vilket som är roligast och bäst? ...
Hollywood fest för ett tag sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback