Pynta ditt liv, din gran


...DATUM: 2010-12-09 | TID: 22:30:00

Pa med julmusik, fram med kaffet, inslagspapper och presenter! I morse satt jag tillsammans med vovvarna och slog in julklappar. Sen blev det en lang promenad, kanske var det min sista langpromenad. Fran och med nu ar det ganska fullspackat tills hemgang...

Jag far manga fragor om hur det kanns att aka hem. Det ar klart att jag langtar superduper mycket efter alla mina vanner och familjer, men det kommer bli jobbigt att lamna allting har. Det ar har mycket hande for mig, jag har levt i en helt annan varld for ett tag, en bra varld. Det kanns alltid bra att tanka pa hur latt det skulle vara att boka en biljett till USA och komma tillbaka, for att plugga eller bara gora auditions. Inget ar foralltid, allting ar for nu. Att fa komma hem och forhoppningsvis plugga teater i Stockholm har ju ocksa varit en drom lange. Man far se livet som en fin och stor julgran, dar varje aventyr och nytt steg ar en vacker julkula. Inte ar granen fin med bara en kula, eller hur...?



Fina granen hemma i Lerum.

So Long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback