I wonder


...DATUM: 2010-12-03 | TID: 22:05:31
Känns som i Harry Potter då jag sitter vid en stor brasa i huvudbyggnaden, det är lite samma stil. Hur som helst så har denna dag vart konstig på många sätt men för all del produktiv. Monologen blev utsedd till den bästa i klassen, vilket innebär att jag blev utsedd till klassens bästa skådespelare? Känns otroligt roligt.

För övrigt en dag med det här att bjuda på, bland annat:

När jag gick från biblioteket reste sig en kille från de små borden utanför så kvickt att sladden från hans laptop fastnade i benet och drog datorn i marken. Han brydde sig inte utan sprang fram till mig och rent ut sagt ryckte i min arm för att säga "I don't have your number". Vi har nämnligen setts förut, han har försökt ta kontakt länge men jag är inte interesserad alls. Hur som helst så svarade jag bara "That's correct" och log. Hur framfusig får man vara?

Jag skulle ta på lite läppglans och tog då upp min lilla spegel för att kunna se... Då sitter de ett par framför mig, en trisst och gå tjej med en likadan kille. Han tittar lite flörtigt medans hon börjar skratta obekvämt. Sedan tar hon upp ena handen och lådsas att hon har en spegel i den, för att immitera mig när jag tar lite läppglans. (?) Sedan försökte hon få honom att skratta och göra detsamma. Jag sprutade ett moln av parfym på min hals framför dem, och sa "Hi" med ett mycket stort leende. Ibland är det bara roligt att skratta åt saker som detta. Undrar vad hon hade tänkt sig? ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback