vill gå ibland.


...DATUM: 2010-12-20 | TID: 10:09:36
Här tänkte man vara duktig och gå i säng tidigt, men det blev ju inte ett dugg bättre. Vaknade 05.23 pigg som en lärka och hungrig som aldrig förr. Tycker ju ändå att det är mysigt att vara uppe före alla andra, man hinner ju med så mycket när man kommer upp i tid. Idag har jag ringt till banken större delen av morgonen, för att få lånet till utbildning och lägenhet. Måste komma iväg till biblioteket och staden idag också sen ska jag nog kunna slappna av för en stund! Jag tycker verkligen att ordspråket "livet är det som händer när man är för upptagen att stressa förbi det" stämmer så otroligt bra på mig. Visst är det läskigt? Vad är det man stressar till? Just nu skulle jag ju verkligen kunna slappna av; jag bor hemma och kan umgås med alla vänner och familj efter flera månader utomlands, det är snart jul, jag flyttar snart till huvudstaden för att fortsätta plugga det jag älskar. Allting är ju hur bra som helst! Stressen kommer väl från all planering kan jag tänka, men nu ska det väl snart vara klart. Jag vet ju att jag kommer att stressa upp mig även när allting är klart, för då har jag börjat planera något nytt. Det är väl bara att acceptera att jag alltid kommer att springa lite genom livet, jag hoppas bara att jag kan gå ett lugnt tempo vissa dagar. Som nu, 2 timmar framåt kommer jag att ligga i soffan, varför då? För det är Malou Von Sivers!
So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback