Sofia Olsson


...DATUM: 2010-12-10 | TID: 03:27:02
Nu har jag skrivit min sista uppsats till ASU, en produktions uppsats om Allegra som jag sag i fredags. Jag var ju som sagt inte alls imponerad, sa det var mest klagamal pa acting, setting, blocking och manus... 
Imorgon har jag min sista final, en monolog i acting. Ar valdigt exalterad, det ar alltid roligt att agera lite! For forsta gangen ska min larare vara strang och saga at alla vad hon tycker, som om hon vore en idoljury... Det ar val lite nervost kanske men jag hoppas att det gar bra. Mitt problem ar ofta mitt namn... Det ar inte det lattaste pa engelska, kanske ska jag heta nagonting annat imorgon? Sofia Olsson? ... Victoria Adams?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback