Tv-spel & vin


...DATUM: 2010-12-05 | TID: 02:22:58

Jag hade nastan glomt hur harligt det ar att umgas med killar. Det ar verkligen en helt annan grej an med tjejer, bade bra och daligt. Igar var jag pa en forestallning som heter Allegra tillsammans med min van Magnus. Forrutom att skadespelarna tyvarr inte gjorde ett bra jobb sa var det en ganska sa roligt forestallning. Efter det gick vi hem till honom och ungicks med hans vanner, alla fran Norge. Vi spelade fifa och drack vin hela kvallen. (Aoof vad jag har saknat tv-spelande!!) Det var verkligen superkul, fick mig en ordentlig fredagsstammning nar jag oppnade dorren till lagenheten och fick bakbotatis os i nasan, och sag tanda ljus som los upp morkret.

Idag har jag haft angest. Det ar dags att borja packa... Maste vaga vaskan sa att vi vet om jag behover skappa hem nagonting eller bara kopa en extra vaska. Inte for att jag har sa mycket nytt men min vaska var ju over gransen nar jag akte hit... Tur att det gar sa mycket bra filmer och att jag tranade tills jag inte kunde sta pa benen - det far mig att vara lite gladare.
Ska traffa Terra idag och se till att gora nagonting roligt for att fa bort tankarna pa flygplan.






"Det finns tva typer av manniskor. De som ser allting som ett mirakel och de som inte ser nagonting som ett mirakel"

So Long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback