Trapplista


...DATUM: 2010-12-08 | TID: 03:23:17
Sitter med en kopp te, raggsockar och morbrors hood. Tar tillbaka det dar med att jag saknade kylan. Vet i och forsig inte om jag kan kalla 25 grader for kyla, maste vara sjuk...
Har precis skrivit min trapplista, alltsa en lista med alla trappsteg jag maste ga for att komma till mitt nya mal. Det ar en hel del att komma ihag och ta tag i innan jag kan sitta i Stockholm, plugga pa teaterskola och ha boende samt jobb. Jag gor mycket bra framsteg och det flesta ar avklarat men det ar allt lite sma pusselbitar kvar! Jag ar verkligen en 'listmanniska' dock, fungerar superbra och produktivt att skriva hundra punkter pa ett papper for att sedan satta sig i arbete, utan oro att man ska glomma nagonting annat viktigt - allting star ju uppskrivet.

Jag skriver alltid malet overst och sedan steg for steg nedan. Just nu ar mina kategorier:
Vad kan goras har i USA innan jag aker hem, for att fa ut allt av tiden har och forbereda for hemgang: (.......)
Vad ar de sista stegen for att kunna flytta till Sthlm i Jan/Feb och plugga teater: (.......)
Tanker inte skriva alla punkter har, ganska ointeressant...

En hel del samtal, mail, inkop, planering som ska goras men jag ar nastan dar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback