To Do ger ingen ro


...DATUM: 2010-12-19 | TID: 17:35:52
Varje gång jag bestämmer mig för att ta en powernap - vad händer då? Jag stressar upp mig för alla saker jag måste komma ihåg att göra, sätter på hög musik för att piggna till samtidigt som jag betar av "komma ihåg" listan. Nu är det viktigaste gjort, imorgon hoppas jag att allting ska vara klart. Allting för nu i alla fall, finns 1000 saker jag vill sätta igång med men inget brådskande. Det viktigaste är att bli klar med hemsida, få läst 2 klassiska och 2 moderna manus och handla alla julklappar såklart!
Nu sitter jag och fixar naglarna framför Linje Lusta på tvn. Man måste älska den, är helt förälskad i manuset. Det är interessant att se Blanche då jag spelade henne, hur hon valde sina actions. Givetvis är skådespeleriet väldigt olika eftersom detta är så längesedan men utgår man från Laban Movement Analysis  så tycker jag nog att både jag och Viven Leigh har valt lika mönster.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback