The woolgatherer


...DATUM: 2010-12-02 | TID: 21:10:17
Scene! Ja, da var min sista teaterscen avklarad. Fy sa trakigt. Har en tillskriven scen till On Pointe att gora i helgen, annars ar jag klar med allting vad det galler teater/film. Inte uppsatser tyvarr men det roliga ar over. Dagarna gar sa otroligt fort nu, kanns som att jag kommer att vara pa flygplatsen inom nasta blinkning. Otroligt mycket blandade kanslor infor det, men ratt beslut ar det ingen tvekan om. For nu i alla fall, om ett par ar vet vi inte vart jag tar vagen.

Tillbaka i biblioteket efter ett par veckors uppehall fran det. Har man 5 timmar att doda, sa varfor inte spendera lite tid har och skriva klart finals? Det borjar bli tomt i kalendern nar det galler skolarbeten. Hur det kan kannas trisst kan jag inte forklara, det ar nog bara sjalva grejen att terminen, mitt liv har, tar slut. MEN det ska bli mysigt att komma hem till julen, med sno och familj. Spela in 2 filmer och forhoppningsvis plugga mer teater.


The woolgatherer - min sista scen kom fran denna pjas. Mycket rolig scen, utan akrobatik dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback