The gum-girl


...DATUM: 2010-12-06 | TID: 19:14:45

Da var min final klar i costuming. Jag hade talet med den arga vinflaskan om att man ska atervinna, det var verkligen lyckat! Horde att hela filmhuset ar ledsna for att jag ska aka hem, for att alla ville anvanda mig till deras filmer? Nu har jag ju verkligen ingen angest over att aka hem! Tur att jag har tva filmer som vantar hemma, annars skulle jag fa panik!

Min acting larare forklarade att det var bra om vi hade pa oss nagonting spektakulart eller gjorde nagonting unikt nar vi framforde en monolog. Det var ju ingenting nytt men da berattade hon en historia Barbra Streisand och en audition hon gjorde. Nar hon gick in i auditionrummet ursaktade hon sig for att hon hade tuggumi. Hon gick fram till en stol och satte tuggumit under stolen, gjorde sin audition och gick ut ur rummet. Nar alla var klara och juryn skulle valja, kom de pa att hon satt ett tuggumi under stolen sa en av jury medlemmarna gick fram och skulle ta bort det. Det visade sig da att det inte fanns nagot tuggumi... Hon fick rollen. Hon blev ihagkommen.



So Long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback