That's just me


...DATUM: 2010-12-22 | TID: 13:46:05
Det känns som att jag börjar många av inläggen med att säga någonting jag inte tycker om eller är arg på, men att vakna klockan 12 när man har en del att stå i - me no like. Kanske behövdes det, har inte hunnit sova ut alls sedan jag kom hem från USA. Det är inte klokt vad snabbt det går att komma in i en vardag igen? Ett mönster.
Kör omkring den lilla bilen i byn för att göra ärenden varje dag, nu är min to do lista inte lika lång. Den viktigaste punkten är dock kvar, vi får se hur det kommer att gå med den... Mina 5 manus ligger i alla fall på skrivbordet och ropar på mig att de vill läsas. Jag tycker faktiskt att det är riktigt mysigt att krypa ner i soffan och läsa Shakespeare (?). Det är ju jag det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback