svullen och trött


...DATUM: 2010-12-24 | TID: 23:08:33
Det är ändå ett visst lugn under julen. Jag känner mig svullen och trött efter en lång dag, jag och bror hamnade tillslut hos pappa med underbara Niklas som tomte och julmat. Nu har jag kollat på Sällskapsresan och blivit inspererad av all hälsokost och yoga! Nu ska jag också ta mig i kragen och gå till yoga lektionerna, det är ju trots allt bra för hållning och hälsa! Vilket är viktigt när man vill jobba med det jag drömmer om... Lite ironiskt att de sänder Hälsoresan på julafton... Min favorit tradition är i alla fall midsommar! Med blommor, värme och fest!

Nu ska jag spela mitt nya wii spel! Jag är verkligen en tv-spels tönt, men det är mer än okej! Efter det blir det lavendelbad med ny badolja, det passar bra efter denna dag...

So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback